עיצוב דפי נחיתה וחומר פרסומי

דף נחיתה הוא למעשה הפלייר המקוון שלך. אבל אם אתה רוצה שאנשים באמת יראו מה יש לך להציע ולא סתם ילחצו על ה – X, אתה חייב לתת למומחים לעשות את העבודה, מומחים שיודעים להיכנס אל הראש של הגולש ולהבין מה באמת מדליק אותו ומה סתם מעצבן אותו…

 

מה עושים על מנת שדף הנחיתה והחומר הפרסומי שלך באמת יצליחו?
מפרידים בין עיקר לטפל – לאחר שאנחנו יודעים מהו המסר השיווקי האמיתי אותו אתה רוצה להעביר, אנחנו מנסחים אותו בצורה פשוטה שלא "חופרת" לגולש. לדוגמה, אם אתה מוכר מסנן מים, נדגיש את האיכות של המים, את הקומפקטיות ואת החיסכון לעומת פתרונות אחרים, ולא נתחיל להתעמק בפרטים טכניים מכיוון שאנחנו יודעים שלגולש אין זמן לקרוא אותם עכשיו…

 

עושים הפרדה בין דף נחיתה לקטלוג או חומר פרסומי אחר – כידוע, דף נחיתה הוא דף פשוט שנועד לבצע מכירה ישירה אל מול הגולש, ואילו קטלוג הוא בדרך כלל סוג של חוברת או עמוד מוצרים שאפשר למצוא בתוך אתרי אינטרנט (לעיתים בפורמט PDF).

 

ההפרדה בין השניים היא חשובה מאוד מכיוון שאם נתחיל להשתמש בקטלוג בתור דף נחיתה, הגולש לא יימצא את הידיים והרגליים, ולכן אנחנו לא רק בודקים מה אתה צריך, אלא גם איפה אתה צריך אותו…

 

מחמיאים למוצר – לא נעים להודות בזה, אבל גם לגולשים נמאס לראות שוב ושוב את אותם מוצרים עם שינויי עיצוב מינוריים. לכן, אנחנו מנצלים את הידע הגרפי שלנו כדי לדאוג לכך שהמוצר או השירות שלך לא ייראו כמו עוד תמונה שנשלפה מקטלוג עלום שם או מסטוקים של תמונות, אם באמצעות הוספת אלמנטים שמושכים את העין כמו פונט מיוחד או מערך אלגנטי של אייקונים, ואם באמצעות צילום המוצר עצמו באופן בלתי שגרתי.

אחרי הכול, לתפוס את תשומת ליבו של הגולש זו כבר חצי מכל המלאכה

 

קריאה לפעולה וטופס יצירת קשר שלא משגע את הגולש – גם כאן למרבה הצער יוצא לנו יותר מדי פעמיים לראות טפסים שנראים יותר כמו חוזה הלוואה בבנק מאשר טופס שכל המטרה שלו היא ליצור קשר עם הגולש. המטרה שלנו היא לתת לגולש למלא את הפרטים שלו במהירות האפשרית ולך להתעסק רק עם המידע שחשוב לך באמת.

 

את הטופס עצמו אנחנו ממקמים בנקודה שאי אפשר להתעלם ממנה ולא כזו שמתמזגת עם הרקע, כך שהקריאה לפעולה היא ברורה וחדה.

 

שמירה על המיתוג שלך
עד עכשיו דיברנו בעיקר על טכניקה, אבל כשאנחנו בונים עמוד נחיתה, אנחנו יודעים שהוא מיועד לך, ולכן אנחנו שומרים על המיתוג הקיים שלך, ובכלל זאת, צבעים, פונטים, שפה שיווקית במידה וישנה. הדבר חשוב הן למותגים מוכרים וידועים שרוצים לחזק את הזיקה אליהם, אבל גם למותגים בתחילת דרכם שרוצים לשמור על אחידות מול פלטפורמות אחרות ברשת כמו פייסבוק, פינטרסט, אתר תדמיתי, גוגל פלוס ועוד.
אופטימיזציה

 

לסיכום, כל משווק טוב יודע שגרסה אחת של דף נחיתה היא לא תמיד מספיקה והרבה פעמיים צריך לבצע שינויים (גם אם מינורים) שיכולים להתבטא בהבדלים גדולים באחוזי ההמרה. במידת הצורך אנחנו מפעילים מספר עמודים במקביל בשיטת A / B Testing כדי לראות איזה עמוד מספק את התוצאות הטובות ביותר.