אינסטגרם זה כלי תדמיתי רב עוצמה המאפשר לעסקים, חברות, ארגונים ויזמים, לבצע מגוון רחב של פעולות קידום ושיווק בהתאם לקהל יעד מפולח בין גילאי 13 ועד גיל 50 לערך. כאשר מדברים על קידום באינסטגרם מדברים למעשה על תחום ה- SOCIAL MEDIA שהוא תחום הקידום ברשתות החברתיות השונות ובראשן פייסבוק ואינסטגרם. תחום הקידום ב – SOCIAL MEDIA, מתנהל באופן קצת שונה מתחום הקידום במנועי החיפוש, ולכן, לצורך קידום באינסטגרם, אנו ממליצים לכם לפנות לחברות אינטרנט העוסקות ומתמחות גם בתחום הקידום במנועי החיפוש וגם בעלי היכרות מקצועית רחבת היקף עם תחום הקידום ברשתות החברתיות.
חשבונות אינסטגרם מנוהלים הם למעשה חשבונות פרופיל עסקי באינסטגרם המיועדים מראש לצרכי קידום עסקים, שירותים ומוצרים כאלו ואחרים. חשבונות אלו נפתחים על בסיס חשבון פרופיל קיים ו/או פתיחת חשבון עסקי ייעודי, ובדומה לפתיחת חשבון עסקי בפייסבוק, גם כאן נדרשת חשיבה מקדימה בכל הנוגע לאופי העמוד, מטרותיו, קהל היעד אליו הוא מכוון וכדומה.
כיום, תוכלו ליהנות משירותיהן של חברות אינטרנט מובילות בתחום הקידום במרחבי הרשת, המאפשרות לכם ליהנות ממחלקות SOCIAL MEDIA ענפות המתמחות בביצוע פעולות קידום בכל אחת מהרשתות החברתיות המובילות, לרבות, אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר וכדומה. על מנת להגיע לכמות גדולה של קהל מגוון באינסטגרם ועל מנת לייצר חיבור בין כל פעולות הקידום שלכם ברשתות החברתיות, לרבות, חיבור של פייסבוק למהלכי הקידום באינסטגרם, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מאותם בעלי עסקים שביניכם, לשכור את שירותיה של חברת קידום מובילה בתחום ה-SOCIAL MEDIA.
לפני שנציג בפניכם מספר שיטות יעילות לקידום באינסטגרם, חשוב לנו לציין שהאינסטגרם בדומה לכל רשת חברתיות אחרת, לא שייכת רק לצעירים, ולכן, חשוב לבנות קונספט שיווקי-קידומי המותאם לקהל היעד העיקרי אליו אתם מכוונים, בין אם מדובר בגולשים צעירים בגילם או ברוחם ובין אם מדובר בגילאים מתקדמים יותר שאף הם עושים שימוש הולך וגובר בכל אחת מהרשתות החברתיות, כולל אינסטגרם.
בדומה להליך קידום במנועי החיפוש, גם קידום אפקטיבי באינסטגרם מחייב אתכם לבצע פעולת אופטימיזציה לעמוד הפרופיל. הקפידו על הגדרות בסיסיות בעמוד כגון: גודל רצוי של התמונות, הוספת תיאורים רלוונטיים לכל תמונה, קישור הערוץ לאתר האינטרנט וכדומה.
ככל שתעשו באינסטגרם שימוש שיווקי באמצעות הנחות והטבות ייחודיות לעוקבים שלכם, כך תוכלו להגדיל את מספר הגולשים באופן דינמי ומתמשך.
אין צורך להעמיס את עמוד האינסטגרם בתמונות וסטורי בכל רגע ורגע. אנו ממליצים לבנות לעצמכם תכנית קידומית חודשית המותאמת לכל האירועים והפעילויות העסקיות שלכם במהלך החודש.