כך בניית אתר רספונסיבי תתרום לחיזוק המותג שלכם

כל היתרונות של בניית אתר מותאם עבור העסק שלכם:

עיצוב אתרים רספונסיבי הפך להיות שם דבר בשנים האחרונות בעולם בניית האתרים – עיצוב מסוג זה תורם רבות לבעלי האתרים, שכן הוא גם מסייע בקידום האתר במנועי חיפוש, וגם מגדיל ומשמר את הקהל.
במידה ואתם בלי שמעוניינים להיכנס לתחום האונליין, בניית אתר מותאם יהיה הפתרון המושלם עבורכם – כך יוכל אתר בעל עיצוב רספונסיבי לתרום לכם ולעסק שלכם:

בניית אתר מותאם עוזרת במשיכת ושימור קהל יעד

בניית אתרים רספונסיביים הפך להיות טרנד מוביל בשנים האחרונות בתחום הבנייה ועיצוב האתרים – מחקרים רבים שנעשו בנושא מציגים עלייה משמעותית בכמות גולשים ממכשירים ניידים (סמארטפונים וטאבלטים), שמבצעים מגוון פעילויות מקוונות שעד לפני כמה שנים נעשו בעיקר בדסקטופ, כגון – שימוש ברשתות חברתיות, קניות, מחקרים שונים, חיפושים בגוגל ועוד.
הדרך הטובה ביותר לצבור משתמשים ולקוחות פוטנציאליים היא לבנות אתר אשר יספק להם חווית גלישה טובה מכל המכשירים הניידים – אתר מסוג זה יסייע לשמור על המבקרים, ובהמשך גם להפוך אותם ללקוחות קבועים.

בניית אתר מותאם עושה פלאים ל SEO

בניית אתר מותאם תוכל להביא את האתר שלכם לדירוגים טובים במנועי החיפוש –

▪ התוכן יפורסם רק פעם אחת (בשונה ממקרים של אתר מובייל נפרד), כך שאין סיכון של כפילות
תוכן
▪ כל האלמנטים של ה SEO אשר תיישמו על גרסת שולחן העבודה יוטמעו אוטומטית גם בגרסת
המובייל
▪ כאשר מציעים למשתמשים גרסה מותאמת לכלל המכשירים, כך גדל הסיכוי של האתר להיות
מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש הסלולרי
▪ גוגל עצמם המליצו על שיטת הרספונסיביות כשיטה הטובה ביותר לבניית אתרים.

הגדלת שיעור ההמרה גם בפרסום הממומן

במידה ותחליטו לעשות גם קידום ממומן, בניית אתר מותאם תוכל גם להעלות את הסיכויים של האתר שלכם להגדיל את שיעור ההמרות והרווחים מהמודעות.
לפי מחקרים שנעשו בנושא – לקוחות אשר העבירו את כלל פעילות האתר שלהם לרספונסיביות זכו לעלייה של בין 20%-30% ברווחים מהמודעות, בהשוואה לאופן פעילות הפרסום הממומן שלהם לפני המעבר לאתר רספונסיבי.

עקיפת המתחרים, ועיצוב אחיד ועקבי בכלל המכשירים

שימוש בעיצוב רספונסיבי יסייע לכם לשמור על קו עיצובי אחיד בכל המכשירים, כך שלא ייווצר מצב שהמשתמשים שלכם ייתקלו במערך עמודים שונה לכל סוג מכשיר.
העיצוב הרספונסיבי הפך להיות סטנדרט בתעשייה, כך שאם תחליטו על בניית אתר מותאם תוכלו להתמודד מול המתחרים שלכם, ואף לעקוף אותם בתוצאות במידה והם עדיין לא עברו לעיצוב רספונסיבי.
העתיד של עולם בניית האתרים הוא הסלולר – אתר אינטרנט רספונסיבי הוא אתר אשר באופן חד משמעי יסייע לעסק שלכם מכל הבחינות – תחרות, תוצאות, מכירות, ועוד.