שיווק דיגיטלי בעידן החדש

אם אתם בעלי עסקים שרוצים לגייס כמה שיותר לקוחות כדאי לכם להכיר את השיווק בדיגיטל שעובד נון סטופ על טייס אוטומטי גם ללא התערבות, בשנים האחרונות המדיה החברתית לקחה נתח שוק מטורף בעולם הפרסום ולא השאירה כמעט מקום לפרסום הישן, כעט נסקור כמה התחום הזה גדול.

מי צריך פרסום?

לפני הכל חושב להבין למי יש צורך בפרסום, כל עסק או נותן שירות שרוצים למכור אתם המוצרים או השירותים שלהם חייבים לגייס לידים הווה אומר לקוחות מעוניינים שירכשו את השירותים או המוצרים של אותו עסק, לדוגמה ניקח בעל עסק הנותן שירות בתחום הביטוח הוא חד ומכיר היטב את כל הפוליסות יש לו ידע נהדר במכירות אך ללא תזרים יום יומי של לידים מעוניינים הכל ישאר בגדר חלום כי אין לו באמת למי למכור.

מה שונה הפרסום היום מלפני 15 שנה?

פעם כדי לפרסם סביר להניח שהיית משקיעים לא מעט כסף על מודעות רחוב פוסטרים עיתונים ומקומונים כאלה ואחרים, עם היה לכם תקציב בשמיים יכולתם לגשת למשרדי הטלוויזה ולפרסם מודעה בעלות מטורפת, לקהל ענק אך לא ממוקד בעליל שסביר להניח יביא תוצאות רות ומוטעות.

כיום בתקציבים נמוכים מאוד יחסית אתם יכולים להגיע לקהל המדוייק שלכם בלי לבזבז כסף על קהלים לא רלוונטים הפילוח יכול להיות לפי גלאים עניין בתחום או במוצר שלכם מגדר ועוד אלף פרמטרים שיביאו לכם לקוחות קצה סופר איכותיים.

מה הדרכים לפרסום בדיגיטלי?

יש כמה אפשריות כיום לפרסם בדיגיטל אחד מהם הוא לשכור חברת פרסום שתעשה את העבודה עבורכם ותכניס לכם עבודה שוטפת, אל קחו בחשבון שכדי להתחיל לעבוד עם חברה כזאת תצטרכו לשלם לחברה לא מעט כסף על ניהול, מה שיכול שוב להחזיר אתכם לעניין עליות על פרסום שלא באמת הולכות על פרסום.

האפשרות השניה והטובה יותר זה לעשות הכל לבד זאת אומרת לשווק ולפרסם את העסק שלכם לבד איך תדעו לעשות זאת ? ובכן על ידי קורס שיווק דיגיטלי אתם יכולים ללמוד ולהפוך לכמין משרד פרסום קטן וקטלני.

אתם יכולים לחסוך ככה מאות שקלים כל חודש ולמטב (לייעל את את הפרסום) כפי שאתם רוצים בדיוק.

כמה יעלה לכם לפרסום כיום?

היום על מנת לפרסם ברשתות התקציב הכי נמוך שאתם יכולים להתחיל איתו בחברה הוא לא פחות משלוש אלף שח, אם אתם רוצים לפרסם לבד 1500 שח יכול לגמרי להספיק לכם כמובן תלוי בעסק שלכם ובעניינים נוספים לכל פרופיל.

לסיכום ונקודה למחשבה!

אם אתם בעלי עסקים אתם חייבים לפרסם את העסק שלכם ולהתחיל למכור ללקוחות, אתם חייבים להבין שחובה עליכם לדאוג למערך פרסום תקין שעובד רף ומביא לקוחות בין אם אתם עובדים עם חברה או שאתם עושים הכל לבד, נקודה חשובה למחשבה זה להכיר היטב את התחום שלכם ואת המתחרים מחירים ונתח שוק.