איך לבנות אתר שקל לקדם בגוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל מהווה כיום את הפעולה השיווקית הנפוצה ביותר בקרב בעלי אתרים מכל סוג ובכל תחום עסקי כזה אחר. פעולת הקידום בגוגל מבוססת בראש ובראשונה על מרכיבי קוד האתר והאופן בו הוא נבנה ותוכנן מלכתחילה, ולכן, על מנת שגם אתם תוכלו להבטיח לעצמכם אתר אינטרנט פרקטי שנוח וקל יותר לקדם אותו בגוגל.

בניית אתרים

אנו ממליצים לכם להתייחס לכל אחת מההמלצות הבאות:

בניית אתרים בקוד פתוח

מערכות קוד פתוח הן למעשה מערכות מתקדמות המיועדות בין היתר לצרכי בניית אתרי אינטרנט, כאשר מערכת הקוד פתוח הנפוצה ביותר לצורך כך היא מערכת ה-WORDPRESS. מערכת זו, מאפשרת לבוני האתר לבצע מגוון רחב של התאמות בין מבנה האתר לצרכי הקידום במנועי החיפוש השונים וגוגל בראשם.

שילוב תוכן איכותי באתר

אחד מההיבטים המרכזיים בעיני גוגל לצורך סיווג אתרים במנוע החיפוש הוא נושא איכות התוכן המופיע באתר והרלוונטיות שלו למילת החיפוש בה הגולש עושה חיפוש. לפיכך, קיימות חשיבות רבה לשילובו של תוכן איכותי בדפי האתר ולדאוג לכך שהתוכן יהיה מקצועי בתחום עיסוקו של האתר. כאשר מתאימים את התוכן לאתר מומלץ להסתייע בשירותיהן של חברות תוכן העוסקות ומתמחות בכתיבת תכנים לצרכי קידום ושיווק במרחבי הרשת. כאשר אנו מדברים על תוכן איכותי לאתר אנו מדברים על כל עולמות התוכן של האתר, בין אם מדובר בתוכן טקסטואלי ובין אם מדובר בהוספה של סרטון תדמית או סרטון כזה או אחר החושף את פעילות האתר ויתרונותיו.

עיצוב ידידותי

נראות האתר מהווה חלק מרכזי ביכולות הקידום האורגני של האתר בגוגל, וזאת לנוכח העבודה שאתרים שאינם מתאפיינים בעיצוב ידידותי ונעים לעין, ננטשים במהירות על ידי הגולשים. לפיכך, חשוב לשמור על עיצוב אחיד וידידותי למשתמש בכל דפי האתר. כאשר מעצבים אתר אינטרנט כזה או אחר חשוב לבנות היררכיה עיצובית לכל אחד מכפתורי ממשק הגלישה באתר. כאשר אתם בונים היררכיה באתר חשוב לבחון את חשיבותו של כפתור גלישה המופיע באתר.

בניית מערך קישורים יוצא/נכנס

עוד בשלבי הבנייה של האתר, אנו ממליצים לכם לפעול להקמתו של מערך קישורים נכנסים ויוצאים מהאתר ל ו-מ אתרי נישה רלוונטיים לתחום פעילותו של האתר. בניית קישורים חיצוניים לאתרים מומלץ שייעשו לאתרים בעלי סמכות בתחומם וזאת לנוכח העובדה שגוגל מייחסת חשיבות רבה לנושא.

טיפים לקידום נכון בגוגל

קידום אתרים בגוגל היא משימה מאתגרת ומתמשכת שמוטב שתעשה על ידי חברות אינטרנט העוסקות ומתמחות בנושא. חברות אלו מעמידות לרשותכם מגוון רחב של שירותים המיועדים לצרכי קידום נכון, ממוקד ואפקטיבי בגוגל, ונציגיהן עובדים מסודר ומיישמים פועלות קידום שונות התורמות להליך במסגרתו אתם מקדמים לטווח הארוך. חשוב לציין שנושא הקידום בגוגל הינו תחום מקצועי ולכן חשוב שתשכרו את שירותיה של חברה מובילה בתחום הקידום ואל תתפשרו על פחות מזה!