למה כדאי ללמוד פיתוח אתרי אינטרנט?

תהליכים שונים מעורבים בכול הקשור לבניית אתר ולהפעלתו כמו: קידוד, תכנון וכד׳. פיתוח אתרים עוסק במיוחד בקידוד או בפן שנוגע לעולם התכנות, כדי לאפשר לאתר לפעול ולתפקד כראוי. בנוסף, הוא עוסק בהיבט הלא עיצובי של יצירת האתר.

מהפכת המחשוב לא הותירה ולו פינה אחת בעולמנו שבה היא לא נגעה. מצב זה גורם לכך שעסקים, גם גדולים וגם קטנים, מחפשים דרכים שיאפשרו להם להיכנס לזירת האינטרנט. המשמעות היא שלמפתחי אתרים יש עודף הזדמנויות לבנות לעצמם קריירה משגשגת.

אם סיימתם תואר ראשון, ועדיין לא רכשתם מקצוע ספציפי שיאפשר לכם להשתלב בקלות בעבודה, ואם נושא פיתוח האתרים מושך את לבכם – בואו לראות מהן הסיבות שבגללן פיתוח אתרים הוא תחום כל כך מבוקש בשוק התעסוקה, ומדוע זו באמת החלטה נכונה.

מספר משתמשי האינטרנט גדל מיום ליום. לדוגמה, נכון ליוני 2018, 55.1% מאוכלוסיית העולם נהנתה מגישה לאינטרנט. אתרים רבים נפתחים מדי יום. במצב זה יש גם עלייה במספר המבקרים באתרים אלה, כי יותר ויותר נתונים נצרכים על ידי משתמשים דרך הדפדפנים. מסיבה זו, פיתוח אתרים הופך לתחום הזקוק יותר ויותר לאנשי מקצוע מתאימים.

למצוא תעסוקה מידית – תמיד מחפשים מפתחי אתרים

השוק צמא היום למפתחים מוסמכים שימלאו את משרות המחשוב הזמינות. מי שמעוניין לרכוש מיומנויות מבוקשות ונדרשות אלה, יוכל בהחלט להפיק תועלת מהיכולת להוסיף בקורות החיים שלו את הידע כיצד לפתח ולקודד אתרים.

אפשר לומר כי יש, ותמשיך להיות, דרישה גבוהה למפתחי אתרים. כך שלא תצטרכו לדאוג לכול מה שקשור למציאת עבודה בתחום זה. עסקים תמיד מחפשים מפתחי אתרים טובים והביקוש רק ילך ויגדל בעתיד.

הכנסה נהדרת והגשמה עצמית

כאשר אתם עומדים לקבל החלטה אם ללמוד פיתוח אתרים או לא, השכר לא צריך להיות הגורם היחיד, אבל חשוב לקחת אותו בחשבון. בדרך כלל, ההכנסה הממוצעת של מפתחי אתרים היא משתלמת. לעתים קרובות שעות העבודה מתוגמלות בשכר גבוה, מה שהופך את הבחירה בקריירה זו למבוקשת ולכדאית ביותר.

יחד עם זאת, יכולת ההגשמה העצמית בתחום זה חורגת מעבר לרווחים הכספיים. יש לכם כאן פוטנציאל לעזור ולהשפיע לא רק באופן מקומי, אלא באופן עולמי, בדרכים הרבה יותר עצומות וגדולות מכפי שאתם יכולים לדמיין!

גמישות בעבודה

כמפתחי אתרי אינטרנט אתם יכולים לעבוד כעצמאיים, במשרה חלקית, במשרה מלאה, בחברה, בממשל, מהבית ואפילו בזמן החופשה באילת. החירות שממנה נהנה המפתח, היא מדהימה.

דמיינו את ההזדמנות הנפלאה הזאת: להיות חופשיים ולעבוד מתי שאתם רוצים ומכול מקום בעולם. כל מה שאתם זקוקים לו כדי לעסוק בפיתוח אתרי אינטרנט זה – אינטרנט ומחשב נייד. אתם יכולים לנסות למצוא עבודה בקרבת הבית, אבל אם אתם מעדיפים לעבוד מרחוק ובשעות שנוחות לכם, מקצוע זה מתאים לכם כמו כפפה ליד.

הכשרה

גם אם אין לכם תואר אקדמאי מתקדם במדעי המחשב, עדיין תוכלו להיות מפתחי אתרים. בדרך כלל תתקבלו לעבודה על סמך הידע ותיק העבודות שלכם המציג אתרי האינטרנט שפיתחתם עד כה. הידע התיאורטי שלכם יביא אתכם עד לראיון העבודה, ותיק העבודות שלכם יאפשר להביא אתכם עד למשרה הנחשקת.

אם אתם רציניים מבחינת הרצון ללמוד קידוד, עומדות בפניכם כמה אפשרויות ללמוד את נושא פיתוח האתרים. למשל, אתם יכולים לעשות תואר במדעי המחשב או ללמוד בקורס מקוון. כל מסלול שבו תבחרו הוא אפשרות נהדרת. זה תלוי במהירות שבה אתם רוצים לצאת לעולם התעסוקה.

היתרון של קורסים אינטרנטיים הוא שתוך מספר שבועות אינטנסיביים תוכלו לדעת לקודד. ולפני שתספיקו להגיד ׳ג׳ק רובינסון׳, כבר תהיו על סף קריירה מרגשת ביותר.

אפשרות לעבוד בחברה טכנולוגית מדהימה

חברה טכנולוגית – זה המקום שבו כדאי לעבוד היום! מכיוון שקיים ביקוש כה גבוה למפתחי אתרים, ולעומת זאת יש מעט מאוד מפתחים מיומנים שמסוגלים למלא תפקידים אלה, חברות הטכנולוגיה עושות מאמצים רבים כדי להפוך את סביבת העבודה במשרות אלה לנוחה מאוד, אם לא לומר כיפית ומהנה.

אם תבחרו לעבוד כמפתחי אתרים בחברה טכנולוגית, תוכלו ליהנות מארוחות חינם, משולחנות פינג פונג ומעמיתים ידידותיים שנהנים מהעבודה ממש כמוכם.

לבסוף, נסתמך על דבריו של ביל גייטס: לימוד פיתוח אתרים מחדד את המוח ועוזר לחשיבה טובה יותר, וליצירת דרכי חשיבה על דברים שיוכלו להועיל לכם בתחומים רבים אחרים.